REALMADRID FC

REALMADRID FC
ورزشي فوتبال
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mohsendarush.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

رئال مادرید ، رابین فن پرسی را برای فصل 2012-13 در برنامه های خود دارد . مهاجم 28 ساله هلندی ، حسابی مورد توجه مورینیوست و مسئولان رئال هم شرایطش را تحت نظر دارند . قرارداد این بازیکن با توپچی ها در سال 2013 به اتمام می رسد و هنوز تمدید نکرده است . پس آرسنال اگر بخواهد از فروشش سود کند ، چاره ای به جز فروختنش در این تابستان ندارد . 
مورینیو از بازی شماره ده آرسنال کاملا راضی است . فن پرسی با 22 گل زده ، آقای گل لیگ انگلیس است . یک مهاجم نیرومند است ، از آن دست مهاجمانی که مورینیو دوست دارد ، نظیر میلیتو و دروگبا که در اینتر و چلسی با و خوش درخشیدند .
قدش 1.83 است . یک بازیکن چپ پای خوش تکنیک است و می تواند در تمامی نقاط خط حمله بازی کند ، هم در جناحین و هم در نوک . این چند پسته بودن او ، از ویژگی هایی است که مورینیو می پسندد .
در واقع خوزه مورینیو تلفنی با فن پرسی تماس گرفته و به او گفته که جویای شرایطش است و اگر امکانش مقدر باشد ، او را در فصل بعد به برنابئو خواهد آورد .
مربی پرتغالی دو فصل و نیم در انگلیس ، شرایط فن پرسی را دیده بود و از همان زمان او را می خواست . این هشتمین فصل بازیکن هلندی در باشگاه لندنی است و فعلا با تیم آرسن ونگر قراردادش را تمدید نکرده تا شرایط پیرامون جداییش ، افزایش پیدا کند .
مورینیو اعتقاد دارد که تیمهایش باید سه مهاجم داشته باشند و با حضور فن پرسی در کنار هیگوائین و بنزما ، رقابت در خط حمله رئال به اوج خواهد رسید .
البته هیگوائین از نقش جدیدش در تیم به عنوان یک بازیکن ذخیره خوشحال نیست و ممکن است که آخر فصل ، ساز جدایی بزند . او اعتقاد دارد که با توجه به این که میانگین گلزنی او خیلی بالاتر از کریم است ، این حق را دارد که بیشتر در ترکیب قرار گیرد اما بنزما فعلا گزینه اصلی مورینیوست .

 


 


نظرات شما عزیزان:

هدی
ساعت22:56---20 بهمن 1390
من از فوتبال چیزی سر در نمیارم. اما والیبالیستم الانم دارم برای مسابقات استان تمرین میکنم.


پاسخ:اميدوارم موفق باشي


hoda
ساعت22:46---20 بهمن 1390
وب عالی داری دوست عزیز.


پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:3 ] [ محسن ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 15787
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1




کد شمارش معکوس سال جدید